Merhabalar arkadaşlar; bugün muayene günümdü 38+6 günlük bebeğim ve suyu azalmaya başlamış .. çatı kontrolü yaptı doktorum 1 cm açık var fakat bebeğim doğum kanalına yerleşmemiş , ve nst girdiğimde hiç sancı çıkmıyor, tansiyonum da yüksek ve fazlasıyla ödem oluşmuş vücudumda . Su azaldığı için doktorum 19 nisan’da sezaryen yapabiliriz dedi , üç gün sonraya tekrar gitmemi istedi hem tansiyon kontrolü hem çatı kontrolü yapılacak .. bebeğimin doğum kanalına inmesi için ne yapabilirim ve bu sancıları nasıl başlatabilirim yardımcı olabilir misiniz lütfen 🙏 😞