Almina12 muhtemelen gaz sancısı vardır canım. Emzirme sırasında en az 2 kere ara verip gazını çıkar. Emzirme süresi yarım saati geçmesin ve emzirme bittikten sonrasından hesaplayarak, 2 saatten önce emzirilmemeli. Karnına saat yönüne doğru masaj yap, ayaklarını karnına çek, bırak yap, sırtını sivazla. En önemlisi o ağlarken senin sakin kalman. O ağlarken sende ağlarsan olmaz. Babanın da etkisi vardır ama annenin etkisi paha biçilemez. Sen sakin ol ki bebeğin de sakinlessin. Yumuşak ses tonuyla konuş bebegine, kucağında hoplat, ışık aç kapat yani ilgisini başka yere çekmeye çalış. Eğer gaz sancısıysa sıkıntı, polikliniğe gittiğinde Dr dan BİGAİA toz şase şeklinde probiyotik var bağırsakları için. Onu kullan faydası oluyor. Geçmiş olsun 🌸