Emineerdem dün bir sayfada okumuştum hurma çok faydalıymış normal doğum için.Kasların gevşemesini sağlıyormuş.Ben 29.haftadayım canım isteyince üç dört tane yiyorum bazen.Ama özellikle son aylarda tüketin diyorlar erken doğum riskini engellemek için.Günde üç dört fazla değil diyorlardı senin haftan için.Ama son ayda günde dokuz tane yiyeni duymuştum ve normal olmuş doğumu.Yani sen abartmadan tüket bence 😇