İyi akşamlar güzel anneler 🥰 bugün şeker yüklemesi yapıldı normalde hamile bi kadının şekeri 170 olması gerekirken benim 172 çıktı doktorum diyet yapman lazım dedi hamilelikteki diyabetlerde bebeğin iri doğduğunu söyledi bu beni biraz düşündürdü böyle bi olayı yaşayan yada çevresinden tanık olan var mı