Merhaba arkadaşlar 22+3 günlük hamileyim ancak bugün ki ağrılarım nedeniyle acile gittiğimde doktor bebeğin ölçümlerine göre 26-27 haftalık olduğunu söyledi. Bu durumu yaşayan var mı? Bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi bilmediğim için sizlere sormak istedim.