Ozlemmr amin sağ ol 🙏 41+0 da doğdu.. benim kendi sancım gelmediği için biraz zorladı son bir dkya kadar bağırmadım ama son bir dk da ıkınırken ağrı hissetmedim nefesim bitip durduğumda bağırdığımı hatırlıyorum o sıra zaten doğdu minnağım.. kesinlikle nefes egzersizi duş ve pilates topu olmasaydı ben doğuramazdım asla bağırmayın ve ıkınabildiğiniz kadar ıkının. Ben ıkınırken hiç sancı hissetmedim ve max 5 dk da doğdu