Happy121 umarım istediğiniz gibi olur ama her şeyden hamilelik belirtisi buluyorlar. Sonuçta gebe kaldıktan sonra vücud tamamen farklı çalışmaya başlıyor. Bir sürü şey, belirti ortaya cıkıyor. Yani sırf dudağınız yapış yapış diye umutlanmayın sonra negatifi görünce çok büyük hayal kırıklığı oluyor. Erken öğrenmek istiyorsanız kan verin derim en garanti ve en erken sonuc öğrenirsiniz