Ediz101019 Lierac yeni ulaştı elime .15+5 te kullanmaya başladım .tüm vücuda mı sürmem gerek yoksa sadece göğüs ve karın mı çatlıyor
metehaninannesiii Ediz101019 ben basen karin çevresi ve göğüse kullanıyorum yan tarafta yazıyor günde kaç sefer ve nerelere sürülmesi gerektiği
058elf Ediz101019 üst bacağı ihmal etme derim canım bayadır lierac kullanıyorum haftamı tam hatırlamıyorm ama 16 dan sonra başlamıştım şu an 37 deyim sadece üst bacağıma sürmeyi unutmuşm çatlamaya başladı 34 de çatlakları görünce sürmeye başladım ilerlemedi çatlaması. göğüslerime sürmedim ben yeni yeni sürüyorum fazla büyümediler o yüzden çatlamadı sanırım
FatmanurAyz Ediz101019 valla benim çatlamayan yerım kalmadı bacaklarım dızlerım kalçalarım hep kıpkırmjzı harita gıbı