Kızlaaarrr🙈
Burda açtığım ilk postta sizden edindiğim bilgiler ve yediğim linçler doğrultusunda bugün gidip detaylı ultrasonu çektirdim 🙈
Veee çok şükür ki bebeğim gayet sağlıklı 🙏🏻 İçim o kadar rahatladı ki artık rahat uyku uyuyabilirim. Burda post açıp sizlerle konuşup bilgi alışverişi yapmak inanın çok güzel. İyiki varsınız. Hepinize sağlıklı günler diliyorum. Minik mucizelerimizi sağlıcakla kucaklarımıza alalım İnşaAllah 🙏🏻 🌸