Teacherella1 Merhaba önerebileceğiniz pusetli kullanıma uygun veya pusetsiz kabin boy bebek arabası marka model var mı acaba ?
Teacherella1 Hmsrqw travel sistem mi e bebek sayfasında öyle diyorda , 5.300 civarı fiyatı 🙁 siz ne kadara almıştınız
Hmsrqw Teacherella1 trendyol şubat indiriminden 1700 tl civarı almıştık normal fiyatı 2300-2400. Travel değil kabin boy ama kendiliğinden kapanma ve kolay sürüş özelliği çok hoşuma gitti. Bide aracım küçük çalışıyorum kızımı annemler bırakıcam vs derken tek başıma çok rahat kullanabileceğim bebek arabasın😊
Teacherella1 Hmsrqw teşekkür ederim benimde hosuma gitti, indirim takibine aldım☺️ Siz yenidoğandan itibaren mi kullanmaya başladınız, bebek için konforlu oldumu
Hmsrqw Teacherella1 açıkçası ben puset almayı düşünüyorum kızım henüz doğmadı🥰 hem araba koltuğu hem puset tarzı düşünüyorum ama anneme göre yenidoğana da gayet uygun içine yumuşak bir battaniye serdik mi tamamdır bide ben arabamı aktif kullandığım için genelde bi yere gidersek arabamla gidiyorum o yüzden hafiflik kolay kapanma vs bunları göz önüne aldım
Teacherella1 Hmsrqw bende puseti daha uygun birşey almayı düşünüyorm bebek arabası ve oto koltuğınu daha çok önemsiyorum zaten maksimum 6 aya kadar puset kullanılıyormus. Bende ilk zamanlar altına destekleyici birseyler koyarım olmazsa.
Hmsrqw Teacherella1 tabiki zaten 1-2 aya bebeğimizin o küçüklüğü kalmıyo baya toparlıyo kendisi önemli olan diğer nokta arabayı kullanan kişinin konforu ve bebeğin rahat etmesi pıset zaten en fazla 400 tl lik bişey 😊