Bilgeynr Merhaba kızlar istanbul yenibosna nisa hastanesinde doğuran yada kontrole giden yada gitmiş tanıdığı olan varmı ☺️
Nazyun Bilgeynr bende Asiye hanıma gidiyorum oek çok arkadaşımda Asiye hanımda Doğum yaptı çok memnun kaldılar
Mihri-musta Benim arkadaşlarım Doğum yaptı. Asiye hanımdı yanlış hatırlamıyorsam ismi çok ilgiliydi diye üzerinden 1,5yıl gecmıs olmasına rağmen gülümseyerek anlatır doktorunu. Ben de Nisa hastanesine gidecektim fakat evime uzak kalıyor acil bir durumda e-5 trafiği malum diye vazgeçtim Nisa hastanesinden. Fiyatları da makul ayrıca
Bilgeynr Mihri-musta. Bende derya hanıma gidiyorum doktorumdan şuan memnunum ama hastane doğum bölümüyle ilgili hiç bir bilgim yok merak ediyorum 🤷🏻♀️
NaimeYilmaz Bilgeynr ne öğrenmek ıstıyorsunuz yardmcı olıym? Bende deryaya gıdıorm 36+3uz arkadasm dogum yaptı onda
Bilgeynr NaimeYilmaz Yani bende doktorumdan memnunum ama hastaneyı merak edıyorum , ebesi odaları hizmeti gibi şeyleri
NaimeYilmaz Bilgeynr Hastaneyi odaları gezmeyı talep edebılırsınız ebelerle gorusebılırsınız hastane bu ımkanı saglıyor sıze