Kızlar davamlı gakıbe gittim. Doktorum var son adet tarihim 8 aralık ama sadece 1 gun gordum adeet adetime 8 gun kala evde yaptım teste pozitif cıktı hesaplamama göre 18 haftalık gebe oluyorum. Devamlı muayne oldum dontor bana 17 haftalık oldumu soyledi hep 1 hafta geriden soyledi bugun baska bi doktora gittim oda 18 haftalık oldunu 17 sn oldunu 168 gr oldu haftasına gore cok iyi oldunu soyledi şimdi 17 haftalıkmıyım 18 haftalıkmı valla anlamadım ya 😒😒