Aleyna_kpln kasları güçlendiriyor diye biliyorum bir de bacak ağrılarına iyi geliyormuş.Ben 29haftalık hamileyim ama son üç aydır falan kullanıyorum.Her gün düzenli şeklide bir paketi suya katıp içiyorum.Bence sen aksatma doktor her kontrolda bana düzenli kullan diyor.Kalsiyum da alıyorum yine onu da suda eritip içiyorum.Bazen maden suyu da içiyorum.Doktorum kapağını açıp bir süre beklet sonra iç çok faydalı demişti çünkü.Sen de deneyebilirsin 😇