Ezgicaaaan Bebeğimin gelişimi 2 hafta geride dedi doktor bu durumda olup sonra düzelen var mı napcam lazım önerisi olan var mı içimi rahatlatın lütfen
Gull_94 Ezgicaaaan cogu kısıye dıyolar bunu bence cok post gordum bu sekılde beslenmenıze sebze yesıllık ve proteın agırlıklı devam edın yumrta kadar muz cevız badem gbı 😇
Saniss Ezgicaaaan eğer olumsuz bişey demediyse hani şu şu var diye üzülmeyin. Çünkü bebeklerin anne karnında gelişimide genetik gidiyor anne baba minyonsa o da öyle oluyor kafana takıp bebeğinide üzme 🌸
Gezegen_00 Kaşar peyniri, muz , avokado, bir de bir kase yap ceviz fındık çekirdekli siyah üzün badem fıstık bunları ye , maden sodası iç mutlaka