Canım anneler selam, 27. Haftamdayım ve hamileliğimin başından beri beyaz kremsi akıntım vardı. Koku, yanma, ağrım olmadığı için hep hormonel dedim. Ama bir kaç gündür biraz artmıştı miktarı. Bugün kontrolüm vardı doktorum idrar tahlili istedi ve lökosit değerim 14 çıktı. Biraz enfeksiyon var dedi doktorum ilaç vermiyorum şu an için bol bol su iç dedi. Tecrübeli anneler siz neler yaptınız? Yüksek bir enfeksiyon değeri mi? Su içmeyle toparlayabilir miyim?🥺 Önerilerinizi bekliyorum.