oglunubekleyenanne meyveyi cok fazla tüketiyorum esim her aksam her cesidinden önüme koyuyor ye diye bnde yiyorum kndimi tutamiyorum cok fazla meyve tüketmenin ne gibi zararlari olur?
ggzmkrcc oglunubekleyenanne bebegin kilolu olabilir. Doktor bana günde bi porsiyon sadece seçtiğim bi meyveyi yemem gerektiğini söylemişti. Bebegin iri olur normal doğumu unutman gerekebilir benim gibi. O yuzden dikkat et
parasetamoll oglunubekleyenanne bende fazla tüketiyordum yemek yemiyordum hiç bulantıdan aksine kiloda verdim meyveye başlayınca kilo aldım hem şeker hemde aşırısı kilo yapıyor kuru tüketmeye çalışıyorum ama meyve de ele hoşşş:)))
Deletedmom67 oglunubekleyenanne cnm benm gibi 20 günde 6 kilo alırsın heryerin şişer 😂 şimdi kestim şişlerim iniyor
MTKutay oglunubekleyenanne canim meyve de şeker olduğu için fazla tüketmek kilo yapar birde bagirsaklarda sıkıntı yaşayıp karin ağrısı yaşatabilir sana benim doktorum meyve canavarı diyor bana bende yemek yemiyom meyveyle yasiyom😂
oglunubekleyenanne ggzmkrcc anladim canim artik daha dikkat edicem iri olabilicegini bilmiyordum ögrendim iyi oldu ve artk okdr fzla tüketmicem tesekkurler🙏
oglunubekleyenanne parasetamoll peki cnm bebegin irimi? bebek iri olur normal dogum zor olur diyorlar bazilari buda bni biraz korkuttu:/
parasetamoll oglunubekleyenanne henüz kilogram olmadık ki biz 14+1 iz ama doktor fazla yersen hem kilolu hemde şekeriniz olabilir dedi şimdilik ultrasonda 1 hafta öndeyiz
oglunubekleyenanne parasetamoll anladim canim bende 19 hftaligim 12.hftalarda hep 2 hfta flan öndeydik oda bebekte ödem olusmasindandi heralde sonra ödemler gecince hftasiyls uyumlu oldu yarin ultrasyonum var bakalim gelisimi ve kilosu bu sfer nasil olucak
Mertimm oglunubekleyenanne Kanuni egitim arastirma ve şehir hastanelerinde .. Sisli Etfal çok eski bir hastane olmaması normaldir .
oglunubekleyenanne Deletedmom67 kilo almayada ihtiyacim var cnm aslinda cok zayif hamile kaldim 43 kiloyla 😬😂
Sldaygn @oglunubekleyenanne kilolarca yedim yiyorumda çok şükür şekerde çıkmadı kiloda almadım bebişimde iri değil 🤗bünyeden bünyeye farklı oluyor demekki
Tugba9109 oglunubekleyenanne canım bebeğin iri olması bünyeden bünyeye değişiyor . Benim eşim hiç meyve tüketmez her pazara gittiğimiz de bütün meyvelerin hepsinden zorla en az 1 kilo alır zorla bana yedirirdi. Şuanda 40 haftaligiz bebeğim 3 kilo sadece . 😑 doktorum bile bebeğin küçük minyon dio . O yüzden bünyeden bünyeye değişiyor . Sadece kiraz için fazla tüketilmemesi gerektiğini biliyorum o da son ay da fazla tuketilmemeli kan sulandırıcı özelliği olduğu için doğumdan sonra annenin kanamasının zor durdurulmasına sebebiyet veriyormus