Minikcivcivannesi kayramom1 ben daha 18 haftalık hamileyim özeldeki doktrum bugün söyledi 10 gün sonra devlet hastanesinde detaylı ultrasona randevu al diye 🤦
kayramom1 Minikcivcivannesi ben ilk devlet hastanesi ne gittim hic içime sinmedi 5 dk baktı postaladı sonra özele gittim hem renkli fotoğraf da verdi
Minikcivcivannesi kayramom1 bakalım on gün sonra devlet hastanesine randevum var inşallah ilgilenirler
Baloncuk41 19+5 de giricem yani bu cuma özelde insallah hayirli haberlerle dönerim bugün 4′lü tarama testide normal çıktı şükürler olsun 🌸