Birmom Geçen sene ablam icin izin almıştım. Sana süreci anlatıyım. Doktorunun hastanın bakıma ihtiyacı var diye rapor yazıyor sonra siz bu raporla e- devletten anneniz basvuruda bulunuyor. 3 gün için izin veriyor devlet. Eğer otobüsle gidecekse otobüsle gidecegini beyan ediyor eger kendi arabanizla arabayi kullanacak kiside izin almasi gerekiyor