EcmBrls bende 17.haftamda covid oldum bugün 9.günüm canım. Doktorum c ve d vitamini takviyesi verdi. Test verdiğim hastane pozitif çıkarsanız buraya gelin bazı kan testleri yapalım dedi. Doktoruma sordum sen zaten kan sulandırıcı iğne kullanıyorsun onlar da aynı iğneyi vermek için test yaparlar gitmene gerek yok dedi. Allahıma çok şükür ben çok hafif geçirdim. Sadece ilk gün eklem ağrısı ve baş ağrısı yaşadım sonrasında hiçbişeyim kalmadı. Çok güzel beslendim ama ben. Keçiboynuzu pekmezi, haşlama, bol su içtim. İstirahat edin ve bol bol sıvı tüketin inşallah bir an önce iyileşirsiniz. 🤲