Kızlar göğüslerimde aşırı şişkinlik var 3 4 gündür ve yan tarafları bugün hafif hafif dokundukça acımaya başladı bir de kasiklarimda 2 gündür adet olacakmışım gibi ağrı var normalde de adetime birkaç gün kala hafif ağrılarım olurdu ama bu o ağrılar gibi değil açıkçası pek umutlanmakta istemiyorum ama adet günüme daha 8 gün var test yapsam varsa çıkar mı acaba ?