ozge-93 Selam :) aslında doktor 37 de yaparız demişti ama bugun kontrolüm vardı istersen yapalım dedi olur dedim bende çok kısa sürüyor hıc korkulcak bişey yok bebısın kılosu 2900 olmuş gayet iyi dedi ama daha keyfi yerınde bekler bu sonuna kadar dedi :)