Beni hatırlarsınız belki. Doktor tansiyon dan yatış vermişti. 24 saat idrar topladım ve protein kaçağı varmış. Doktor takip edelim. Gerekirse seni doğurturuz dedi. Ben normalde 1 saatlik yola gidip araştırma hastanesinde doğurmak istiyordum ama bu durumda gidemicem sanırım. 2 gün sonra tekrar gel dedi. Tansiyonunu takip et dedi. Protein kaçağı her hamilede olur. Tansiyonla birlikte seyir ederse asıl bizim için tehlike o dedi. Tuzsuz ye dedi. Bilmyiorum. Sürekli doğum yaklaştı diyorum ama doğurturuz deyince cidden gelmiş bile insan kendini hazırlayamıyor sanırım bir türlü. Kendimi takip edicem. Doktora soramadım doğurturuz derken suni sancı verip mi doğurturlar acaba 😂 yoksa sezeryan mı olur? Bebek 3400 gram bu arada 🤷🏼♀️