39+6 olduk iki kere çatı muayenesi oldum son olduğumda 1 cm wardı açıklık sancı belimde oluyo vajinada aşırı baskı war yürürken ama bisey yok hala yarın kontrol war doktor 40 haftada suni ile deneriz dedi ama nette suni sancı ile ilgili bir çok şey okudum kafam karıştı beyin kendi sancı ile uyarıp açıklık oluşturmadan suni sancı ile doğuma zorlananlarda rahim müdahaleli olduğu için kendini çok geç topluyormuş tam toplamadıgı için idrar problemi vajinada bolluk kalıyor operasyon gerekebiliyomus korktum doğrumu acaba doktora hepsini sormayı düşünüyorum