nnurguler Amin inşallah. Kafamdan attım bu ay sadece yumurtlama göremedim diye biraz üzüldüm. Bu sene evet bir aksilik olmazsa tatil planımız var eşimle. Eskisi kadar çok takmıyorum. Bir ara çok takıyordum bu ay çocuk konusunu hiç takmadım ama yumurtlama konusu takıldı sadece. Yine de çok çok teşekkür ederim ☺