orkide21 oksipital nevralji gibi bi rahatsızlığım var ve hanile kalmadan evvel düzenli kortizon iğnesi beyinimdeki sinirlere yapılıyordu. Hamilelikten sonra doktoruma buna devam edip edemeyeceğimi sordum. Hiç bir problwm yok devam edebilirsin fakat gerek kalmayabilir çünkü gebelik döneminde vücut fazlaca kortizon üretir. Yani sen zaten vücudun da üretmekte olduğu bir şeyi dışardan ekstra da alırsan bi sıkıntı yaşamazsın endişelenmw dedi. Elbette her doktorun görüşü farklıdır ama içiniz rahat olsun bebeğiniz sağlıkla mutlulukla gelecektir kollarınıza 🌸❤