Busradz61 Normalde şurup verdi doktorum gaviscon kullanınca o an iyi geliyordu şuan şurupta bitti yarın alıcam , süt , elma geçirmiyor bu yanmayı var mı bir önerisi olan ? :((
Tatahrun Busradz61 ben salatalık tuzlayıp yiyordum😉 birde sade soda içiyordum dene istersen belki sanada iyi gelir🥰
Girlsmomm Busradz61 ben dayanamayınca Bi tane mide hapı alıyorum hemen kesiyor zırt pırt şuruptansa hap kesin çözüm daha önce şurubu içen biri olarak
Uykucu2307 Canım doktorum banada verdi o suruptan ilk başlarda kullandım ama fazla kullanma dediler çünkü çokta iyi değilmiş bebek için dediler. Bence sade soda al o da gerçekten işe yarıyor. 23 haftalık oldum mide yanmam tekrar başladı
Gayserili38 Busradz61 bir tutam toz şekeri boğaz boruna doğru bırak kendi kendine erisin anında etki ediyor elma iyi gelir bide soğuk süt