Yildizparlak ben aslında iki kimyasal gebelik bir sağlıksız gebelikten dolayı kürtaj ve bir dış gebelik geçirdim belli aralıklarla en son 2018 dış gebelik çok yormuştu sonrasında bir süre mantar rahatsızlığı yaşadım o yüzden de ara verdik tekrar niyet ettik o da en son Ocak ayında kimyasal oldu bütün testler yapıldı iki defa rahim filmi çekildi görünürde hiçbir şey yok az pıhtılaşma çıktı en sonki doktor erken düşüklerde vücut kabul etmeyebiliyor dedi bebeği biraz daha kendiniz deneyin olunca da bağışıklık düzenleyici bir serum takviyesi yapacak bir süre daha olmazsa tüp bebek dedi ama onda da tutsa bile düşük ihtimali var dedi zaten hamile kaldığım için tüp bebeği sadece süreci hızlandırmak için kullanabiliriz dedi sebepsiz düşüklerde onlar da bir çare bulamıyor ama rahim filmi sonrası hemen denediğimiz için ben bu sefer olur ve yerleşir tutunur diye düşünüyorum rahim temizlendiği için önceki filmimde hemen denememiştik film sonrası doktorlar da bazen yönlendirmiyor