Meryem0101 12+1 hamileyim 2 -3 günden beri kasık ağrılarım oluyor sizde de oluyor mu normla mi bu acaba korkuyorum ilk bebeğim yardımcı olun lütfen 🙏bu arada hayırlı ramaznlar
Dilekcnkn Meryem0101 Hayırlı Ramazanlar canım evet benimde oluyor canım şu an progestan ve magvital kullanıyorum 13+1im
mucizebebek03 Meryem0101 11 +3 üz bizde 3. Hamileliğim ama kasık ağrısı çok oluyor normal canım rahim genişliyor yavaş yavaş ondan oluyir kendini doğuma hazırlıyor 😉😘
Mom726272 Meryem0101 evet normal böyle oturduğun yerden Bi anda kalkınca kasığına bıcak sağlanmış gibi hissedersin öksürsen hapşırsan bile aynı olur yani normal canım 2. Gebeliğim aynısını ilkimde de yaşadım tekrar hissedince garipsemiyorum rahim büyüyo tabi
Dilekcnkn Meryem0101 Yok canım yaa geçen hafta kontrole gittim ama doktor tahminde bulunmadı 16 haftada gel net diyicem dedi heyecanlandım bende 15 haftada gitsem mi diye düşünüyorum bu arada sanırım 13 hafta 3 aya girmiş oluyoruz 🤷♀️
Dilekcnkn Meryem0101 Valla benimde kafam karışık 2. Trimestere girdik ama kaç ay onu bende bilmiyorum 🤷♀️
Meryem0101 Dilekcnkn ben daha hiç trimestre filan girmedim daha acaba Perşembe giyimde girermiyjm ve trimesterde ne yapıyorlar hiç bilmiyorum anlatır mısın timester ne demek cnm ❣️☺️
mucizebebek03 Meryem0101 canım trimester girilen bi şey değil hani ilk üç ay orta üç ay son üç ay diye gruplandirmislar 1.2.3. Trimester diye o öyle ☺❤🦋
Dilekcnkn Mucizem31 Öylemi oluyormuş 😂😂 valla bir an önce geçsin zaman randevuyuda erkene aldım bir an önce öğrenelim diye 😂