Merhabalar
son iki gündür karnım sanki aniden büyüdü gibi kaburga bölgemde acayip ağrı var böyle karıncalanma hisside oluyor normal mi ? Özellikle göğüs altı kaburgalarına bastırdığımda böyle sızım sızım sızlıyor iki kaburga aramda da iğne batıyormuş yanıyormuş hissi anlamadım ilk gebeliğim.
karın büyüdüğünden ve tekmelediğinden mi acaba ? 🥺