hilal90 antibiyotik hap kullandım geçmedi. Sonrası hap iğne fitil verildi. Geçmedi. Şimdi tek kullanımlık toz ilaç verildi. Geçmedi. Tekrar antibiyotik hapa başlıcam. İdrar torbasına bebek baskı yaptığı için malesef enfeksiyon tekrarlayıp duruyor. Doktorun söylediği ise çözümü doğum yapıp kurtulmak 🤭