GizemSultan Kızlar Merhaba, 10 haftalık hamileyim gögüslerimde hemen hemen her gebelikte olduğu gibi gögüslerim şişti ve hassaslaşmıştı ama bugün farkettim ki hassaslaşması geçmiş şişliği hala devam ediyor hassaslaşmasının geçmesi normal mi kafama taktım biraz.
Betll_72 GizemSultan kız daha ne istiyorsun ne güzel işte ben de yururken bile ağrıyordu aşırı.hasssti 13 hafta da falan gevti sevindm herseyi dert etmeyin
melegim_ve_ben GizemSultan Hiç kafanıza takmayın.Aynı şeyi yasayan çok kişi var biri de benim.Geciyor gibi sonra bir kac güne geri geliyor.İlk başlarda cok takardim artik alistim takmiyorum ona ben😊
GizemSultan Betll_72 ne bileyim endişe ettim bir an yolunda gitmeyen bir şeyler mi oluyor diye düşündüm 🙈
Betll_72 GizemSultan yok yok herseyi cok kafana takma donem donem bazen göğüs hassasiyet olur bazen için.bisey almaz bazen hep uyuyasın gelir bazen bunlar gecer lekenelnmen olur. Olur da olur yani çok şey yapma Icini ferah tut
GizemSultan Betll_72 evet diğer belirtilerim dediğin gibi bir oluyor bir olmuyor buda öyle oluyor demek ki canım çok sağol içimi rahatlattın
Bebek4545 Bende 8+5 im göğüs hassiyeyi geçti diye çok hastaneye gittim şükür bir şey yok dert etme canım
GizemSultan melegim_ve_ben ben ilk defa bugün farkettim hassasiyetin geçtiğini bende alışırım inşallah çünkü hemen evham yapıyorum