Tugba3866 avent anne göğsüyle uyumlu olduğu için bebek emmeyi bırakmıyomuş ben avent kullanıyorum biberon olarak ama anne sütü almıyo kızım emmeyi bırakıp bırakmayacağını bilemem emzik olarak avent almadım çünkü çok pahalı ve bebeğin emziği alıp almayacağını bilemezsin o yüzden nuk aldım uygun fiyatlı ve 4 ay sonra daha yeni aldı emziği kızım iyiki o kadar para vermemişim aventin emziklerine ortadontistlerde nuk öneriyo diye duymuştum tavsiye ederim