Yildizparlak Benim adetime 8 gün var bir iki göğüs sızısı sonra arada kasık karın ağrısı ve halsizlik var acaba hiç belirti yaşamadan hamile olduğunu öğrenen var mı
Merveumut02 Yildizparlak ben hafif yerleşme kanamasından anlamıştımm ilk gebeliğimide ikincisinide bide çok halsiz ve duygusal oluyordumm😇
Suheyla06 Yildizparlak benim ne göğüs hassasiyetim oldu ne bulantım nede halsizliğim oldu regl dönemlerinde çok sancı çektiğim için kasık ağrım normal geldi sonradan gebe olduğumu öğrendim 😌
Ayse-24 Yildizparlak benim reglime 1 hafta öncesinden göğüslerim de hassasiyet vardı acaba mı dedim ama test yapmadım 4 5 gün gecikince test yaptım hamileymişim. Normal de regli olmadan 2 gün önce kasıklarım ağrır yine ağrıdı ama çok değildi testi de o yüzden yapmamıştım zaten. Umarım gönlünüzden geçen olur ☺️
3458 Merveumut02 merhabalar yerleşme kanaması hastalığınızdan kaç gün önce geldı ben klomen kullandım 29unda yeterli büyüklüğe geldı ve degerlendırıdk 6nısanda hafıf lekelenme oldu 2 gün sürdü ama ole çok degıl nadır geliyordu sonra kesıldı de ondan sordum
Yildizparlak Suheyla06 benimde normalde hiç kasık ağrım olmaz ama vuruyor şimdi arada ben bir kimyasal bir dış gebelik geçirdim şimdide rahim filmi çekildim inşallah hamileyimdir ve normal gebeliktir
Yildizparlak Ayse-24 umarım ben bir dış gebelik ben kimyasal bir gebelik olduğu için çok da korkuyorum dış gebelik olmasından
Dilara0638 Yildizparlak benim iştahsızlık vardı bide sürekli adet olacakmışım ama olamıyormuşum gibi bi his vardı 😊
3458 Merveumut02 ıns benımkı de yerleşmedir cunku doktorun test yap dedıgı tarıhden 11 gün önce oldu . Teşekkür ederım
SumeyyeBaltaci Yildizparlak şuan bende aynı şeyleri yaşıyorum canım 8 günüm var benimde 2 gündür adet olacakmışım gibi kasiklarim ağrıyor hatta belime vuruyor ve inanılmaz derece göğüslerim şişti ufak ufakta sızlamaya başladı birde afedersin 3 4 gündür beyaz akintim var umarım hamileyizdir 🙈 24 aralıkta kürtaj olmak zorunda kaldım çok istiyorum tekrar hamile kalmayı hayırlısı diyoruz 🤲
Guneyinannesi1 Bfduam yumurtlamadan sonra başladı hic bitmedi akintim seffafdi beyaz degildi belkide beyazdir pecetede pek belli olmuyor halen daha var akıntım asıl belirti adet gecikmesinden sonra cikiyor bence
Bfduam Guneyinannesi1 adet geçilmesiyle haklısın başlıyor. Benim pek akıntım olmaz beyaz bi akıntı geldi dün, adet belirtisidir belki bilemedim.
Karadutunannesiii Hassasiyetten mi bilmem adetten 3 gün önce idrarım cok agır kokuyordu ondan süphe duymustum bende.öyle test yapmıstım Cok su içmeme ragmen olmustu o koku hala burnumda. Gögüste hassasiyet sanki gögüslerin yeni olgunlasıyor gibiydi birde adet sancısı