Merhaba 40+5 olduk. Normal doğum için herşey yolunda çatı muayenem bebeğin gelişi herhangi bir sorunumuz yok çok şükür. Ancak bebegim kanala yerleşemiyor. Oldukca hareketliyim yürüyüşümü yapıyorum, evde pilatesimi yapiyorum, hurma yiyorum hergun sıcak duş alıyorum, 1 haftadır aralıksız hergun cinsel birlikteliktelik yasıyorum. Bebek kanala girmesi için ne yapabilirim başka bilmiyorum. Doktorum bugün ki kontrolde suyu iyi kan akımı iyi herşey yolunda ancak artık plasenta yaşlanmış iyice kireçlenmiş dedi. Perşembeye kadar bekleyelim yine 41 tam dolsun. 42 ye geçmeyelim dedi. Çarşamba tekrar kontrole gel bebek kanala girmiş olursa açılman olmazsa bile propess, suni sanci deneriz ancak kanala girmezse kapalı olan kapıyı zorlamanın bebeğin sağlığını da riske atmanın bir anlamı yok perşembe direk sezeryan yaparız dedi. Bu durumu yaşayıp normal doğum yapan var mı? Yani bir anda bebeğin kanala yerleşmesi gibi bir durum olabilir mi?