yeteravci Bügün kontröle gittim bebegin kafasi asagidaymis 14+1 iz ama doktorum sorun yok dedi neden aşagida olur ki sizinde asagida olan var mi
ecembugra53 yeteravci canım daha cok küçük tıbben anne karnın içinde yer cok boş olduğundan dönme ihtimali tıbbe cok normalmiş Kafana takma doğal süreklş dönecek doğana kadar 😊