Merhaba, 16. Haftamda cinsiyeti öğrenmeye gittiğimde bebekte omuriliğinin orda iki tane tömor oldugunu acıklık oldugunu soyledi amniyosentez yapıldı sonuçlar temiz cıktı dogumdan sonra ameliyat diyolar ve birinci evre yani şuan iyi huylu olması bizim için avantaj dediler böyle bir durum ile karşılaşan var mı### __