Kizlar ben ilk doktora gittigimde kan testlerini yaptirdim. Daha sonraki gitmemde farkli doktora gitmeme ragmen zaten yaptirmissin dedi doktor. Sadece hamileligin basinda yaildigini soyledi. Ama ablam her muayenede test yaptrdigini soylerdi. Sizin doktorunuz hangi sıklıkla yaptiriyor kan testi.