Merhaba kizlar bugun kontrolüm vardi sancm da çıkmadı nst de ve doktorum bebeği riske atmak istemediğini gününün dolduğunu söyledi ve yarın sabah yatışım yapilacak. Suni sanciyla dogum baslatilacak. 2.dogumum olucak ilk dogumumda suniyle olmustu 5 cmden sonrasi ilerlemedigi icin ve cok zorlanmistim bundada aynısı olur diye çok korkuyorum ağlamak geliyor içimden ama eninde sonunda dogucak bu bebis herseyin hayırlısı olsun inşallah 🙏 💙 💙 Dualarınz da banada ve bebegime yer verirseniz sevinirim simdiden Hayırlı Ramazanlar dilerim 💕💕💕💕🍀🍀🍀🍀🍀