Herkese merhabalar, hep burada doğum hikayeleri okurdum çok şükür benim de hikayemi paylaşmak nasip oldu. 39+4 de normal doğumum gerçekleşti. 5 Nisan Pazartesi akşamı 6 gibi hafif hafif sancılarım başladı ama gıdıklar gibi hiç zorlamıyordu. Çok hafif pembe bir akıntı gördüm bir de o sıralarda. Bu arada suyum da parça parça geldi ama ben başta anlamadım idrar kaçırıyorum diye düşündüm emin olamadım. Vakit ilerledikçe su geldiğinden emin oldum aralıklı ama hop diye geliyordu az az kontrol edemiyordum. O akşam 10 gibi hastaneye gittik, ebe açılmama baktı 1 cm’di hemen olmaz diye düşündü ilk doğum biraz zaman alır dedi. 11 buçukta yatış yaptım 3 e kadar falan çok hafifti yine sancılarım, 4 e doğru tekrar ebe geldi açılmamı kontrol etti 4 cm olmustu 4 den sonra dayanılmaz sancılar başladı. Normal doğum yapacakları korkutmak istemem ama o sancı geldiği zaman ne yapacağını şaşırıyor insan. Sonrasında açılmam ebenin de doktorun de beklediğinden çok hızlı ilerledi. hatta üzerimdeki pijamayı bile çıkaramadan beni doğumhaneye zor yetiştirdi. Ikınma olayı beni çok zorladı. Hatta orada doktora hocamm neden bu kadar zor olduğunu söylemediniz, neden sezeryan önermediniz diye bağırdığımı hatırlıyorum. Velhasıl 4 de başlayan ağır sancılarım 5.50 de son buldu minik mucizem dünyaya geldi. Çok uzattım hakkınızı helal edin. Rabbim hepinizin yardımcısı olsun 🙏🏻