Ozge2805 Dilara_08 doktorunuza gitmeniz muayene olmanız ve ona sormanız lazım herkesin gebeliği farklı lütfen bazısında sorun olmazken bazısında büyük sorun teşkil ediyor
perilice123 Dilara_08 bana kahverengi leke normal kırmızıya dönerse sıkıntı denmişti. Annem de bana hamileyken ara ara kahverengi akıntı yaşamış normal diyor. Ama içiniz rahat etsin isterseniz bir doktora görünün.
DusunceBulutu Dilara_08 progestan fitil geçiriyor doktorunuza danışarak alın.ilk gebeliklerde önemsemiyorlar ama yine de siz diyin
Melamial Dilara_08 bende de olmuştu doktor kanama alanının olduğunu söyledi. Bence varsa öyle bi alan artadabilir. Kanamayı takip edin daha fazla artarsa kırmızıya dönebilir çünkü.
Dilara_08 DusunceBulutu evet bana verdi ama tablet ağızdan alınan olarak kullanıyorum ama halen devam ediyor