SalihremNesipolu 25.haftamda doktor kontrolümde bebeğin 1 kilo olduğunu söylemişti doktorum biraz fazla ilerledi dedi şekerime baktı once aç tok farketmez dedi 50lik yaptırdı biraz yüksek çıktı bugunde 75 lik aç karnına yaptırttı çok şükür normal çıktı 🙏 içinizde bişey kalmasın derim ben ,doktorun neyi öngörüyorsa yaptırmanda fayda var sanki bu bayramda 4 dilim baklava hiçbirimiz yemedik🙈😏 o da ona tekabül ediyor