Nur_93 Kızlar nasıl geçiyor günler bebişlerin hareketleri ne durumda 🙈 oruç tutacaklar var mı aranızda 🙏
Elif5361 Nur_93 oğlumla 23 Haftalığız bir gün hissettirse diğer gün hissettirmiyor kendini sakin bi bebek herhalde 😁bide öyle çok sert değil ufak kıpırdamalar oluyor normaldir herhalde bu haftalar böyle olması 28 e kadar düzensiz oluyor dimi 😊nasipse tutacağız deneyeceğim bakalım ☺️🤲🏻
Nur_93 buiyimi benimde hareketli olduğumda hiç oynamıyor ne zaman ki uzanıyorum o zaman kıpırr kıpır 🤍bende bi deneyeceğim bakalım inşalllah tutabilirim 🙏
2368 Benim kızım bu ara çok hareketli değil zaten yeni hareketlenme zamanları :) kahvaltı yapana kadar zor ayakta duruyorum nasıl tutucam düşünüyorum
tosbiginannesii Sabahları ve oglenleri kıpır kıpır bidaha canının istemesine gore hareket ediyor oruç içinde doktora sordum açlıktan şeker komasına girer sakin tutmuyorsun dedi doğumdan sonra ara ara kazalarımı tutarım kısmetse
Kadercisi Bizde sürekli hareket halindeyiz aksine 🙈🙈🙈 kafasını dikiyor arada karnımı yaricak gibi şimdiden 🙈 sanırım biz tutamicaz progestan alıyoruz 3 kere ve doktorum da tavsiye etmedi aslında denemeyi istemiştim 😑