Ozge20ulu Kızlar arkadaşım için yazıyorum tüp bebek tedavisi olmak için rapor alınıyormus ne işe yarıyor,nasıl alınıyor yardımcı olur musunuz ,
mbt34 Ozge20ulu yaş ve evlilik yılı gibi şartlar var. Kadında ya da erkekte bir sorun varsa ona bağlı olarak direk rapor hakkı oluyor, sebepsiz ise 2 iğneli aşılama gerekiyor rapor için. Gerekli tahlil ve evraklar toplandıktan sonra (devlette 2 ayı buluyor) rapor çıkıyor. İlaçlar pahalı olduğu için daha az ödeme yapılıyor raporla. Özelde de rapor geçerli ise ücrette 4 5 bin kadar indirim oluyor.