Bende 36 dayım 2. Bebeğim. İlkinde bu kadar yaşamamıştım ama bu hamileliğimde inanılmaz sancım var. Aynı anlattığın gibi yalancı kasılmalarım var perişan ediyor beni. Süreç yaklaşıyor tabi ki normal, doğum sancısı bu şekilde olmuyor akıntı ise kanlı olmadığı takdirde özellikle kıvamı suluysa normal hormon sebebiyle oluyor o ama tıpa gibi kremsi yoğunsa nişan olup olmadığından emin olun. Gerçi nişansa bile doğum hemen olmuyor 1-2 hafta içinde hatta daha uzun süreler sürüyor.