Berna5 Fundogan bende aynı gündeyim benimde karnımda adet ağrısı gibi ağrı oluyor kasığıma sancı giriyor ateş basıyor 🙈 rahim kendini hazırlıyor diyorlar aslında normalmiş sanırım bakalım çarşamba günü doktora gideceğim ne diyecek
Gizem97 Fundogan ben oturup kalkarken kasıklarımda ağırlık hissediyorum baskı hissi ama normal diyorlar düzenli sancı ve kasılma olmadığı sürece korkma dedi doktorum ama zor geçiyor artık zorlanıyorum 🙄
Ey_ser Fundogan doktora ne zaman gittin en son erken doğum riskin falan var mı benim ilk gebeliğim kendimi her şeye hazır etmişim her an her şey olabilir canım son haftalardayız
YNB Fundogan ayni benim de sag kasik bacak kemiginde agri ve alt karin bellde agrim var hafif sanci cikti
Ey_ser Fundogan canım bence sen güzel bir duş al o zaman ağrıların sıklaşırsa ve artarsa direkt git bi acile görün derim ilk gebeliğin mi acaba
Berna5 Fundogan normalmiş canım bebek kendini hazırlıyor ya baş aşşağı duruyor zaten, daha ağır başka sancın olursa beklemeden gel onu anlarsın zaten dedi
Gizem97 Fundogan nefesin yetmiyor gibi hissediyorsun değil mi bende de var o bide kaburgama bastırıyor gece uyku mu uyuyoruz savaş mı veriyoruz tam belli değil sağlıkla gelsinlerde Allahın izniyle 🙄
Yesimmm12 Ben gece yanıyorum üstümü bile ortmuyorum ateş basiyo ağrılarım hafif hafif var ama benim de genitalimde bı ağrı anlamdim nedendir cuma günü gidicem inşallah bakalım nedicek doktorum