Kızlar 21 haftalık iken doktora gittim. Bana decavit, magnezyum ve demir ilacı verdi doktorum. 23+0 da detaylı ultrason vardı kendi doktorum da geldi perinatoloji doktoru ile birlikte baktılar. Sonra doktorum kendi odasına çağırır rapora baktı dedi 26.ncı 27.nci hafta gel kontrole. Benim vitaminler 15 günlük kaldı ama randevuma kadar yetmiyor şansıma doktorun nöbet ertesi izinleri var. 5 6 gün vitamin kullanmama durumum var. Doktoru arayıp söylemeyi düşünüyorum ama aynı ilaçlar reçete olmadan alınır mı ya da aile hekimi yazar mı yarın tetanoz aşım var