Aysgl-hall Merhaba anneler bugün yani 7. Haftam da düşük yaptım 😔 Allah kimsenin başına vermesin . Allah hepinize bebişlerinizi bağışlasın. Sağlıkla doğurursunuz inşallah bizim için de sizden dua istiyorum 🙏🏻 İyi günler
Nazendehanim Ben de 7. Haftamdayim,kalp atışı yavaşlaması oldu yarın öğreneceğim nasipse.Rabbim sana hayırlı kapılar açsın.İmtihanini kolaylaştırsin . Hayırlısıyla evlat sahibi olabilmeyi nasip etsin 🌸