Lizzz Üçlü tarama testinde sadece kan alınıp bakıldı ultrason ıncelemesi yapılmadı yanlıs mı oldu acaba teredduttte kaldım :/
Beyza29_ Lizzz doktorunuz ultrason esnasında bakmıştır üzerine kan tahlili istemiştir , bizde böyle oldu.
Naz_01 Lizzz ikili ile üçlü aynı .ikilide ense ve burun ölçümü yapılır daha sonra kan verilir.eğer riskli çıkarsa 3lü de sadece kan alınır
Lizzz Naz_01 Benim ikili tarama testimde yasa bagli dusuk risk cikti ultrason olcumu yapmadi detayli kan alindi boyle oluyor yani oyle mi?
Naz_01 Lizzz ölçüm normalde yapılıyor.belki yapmıştır ölçümde problem çıkmadığı için doktorunuz birşey dememiştir.3lü testte sadece kan alınıyor
Fatma7666 Lizzz bağırsağında birazcık parlaklık gördü kan yutmuş olabilir dedi anlamadım ki üzülüp ağlamaktan 4lü istedi devlette 4lü yoktu üçlü de aynı dediler hemen hemen 🥰
Lizzz Fatma7666 bi tanidigim yasadi ayni durumu detayli ultrason yaptirdi ozel bi klinikte sonradan gecti kendiliginden umarim sizinkide gecer.
Lizzz Naz_01 ultrasonda bakmadi ya hemen bi bakti kalktim hemen yasa bagli dusuk risk cikti bende fetal dna yaptirdim belkide ondan yapilmadi anlamadim bir sey:))
Yusufaras_11 @Lizzz bende bugün sonucumu aldım noral tüp defekt riskli çıktı yarın detaylı ultrason gireceğim inşallah hayırlı haberler alırız insanın ister istemez canını sıkıyor
Denizcyc Bende doktor kafa kemiklerini ölçtü ve onları yazdı kağıda kanlar o ölçümlerle gitti. Ama ikili testteki gibi perinatologa göndermedi. Rutin muayenede doktorun kendisi yaptı ölçümleri.
Denizcyc Bir de benim ikilide riskim çok düşüktü 10 binde birdi yine de yaptı. Üçlüde de gayet düşük risk çıktı. Her zaman risk yüzünden yapmıyorlar bazıları rutin yapıyor
Lizzz Denizcyc bende bise olcmedi ultrasonda rutirn kontrol cok kisa bakti zaten kan verdim evet ikilideki gibi yollamadi beni de oyle oluyor demekki
Nelmali Lizzz bana da bugün ikili sonucum temiz olduğu için üçlü dörtlüye gerek yok bir ay sonra organ taraması yaparız yeterli olur dedi 🤷🏻♀️