Esosun cok tesekur ederim dediklerimizi deniyecem ekmegi fazla yememeye çalışıyorum sabahları bi tik fazla kaçırıyorum o kadar onun harici elimden geldikçe yememeye çalışıyorum zaten normalde de,yiyebileceğim yemek varsa,yiyorum ekmek yada ekmeksiz ama iste abur cuburda bazen kaçırıyorum inada elimden geldikçe dikkat edecdm