snglysl Kızçeler merhaba , eşimin bu ayın 24 ünde doğum günü var. Hediye olarak ne alacağımı bilemedim. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim ♥️
Senayyalcin snglysl İhtiyacı olan birşey varsa ben onu alıyorum eğer yoksa jean ve oversize tişört çok seviyor veya mont ,parka falan o tarz alıyorum hem kullanışlı ihtiyacına yarıyor öyle saat şu bu pek sevmiyorum hediye olarak🥰
snglysl Senayyalcin jean , mont , parka tarzı birçok şeyi var maalesef 😒 ayakkabı diye düşünüyorum ama çok kararsızım.